Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно свистене след 3500 оборота 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Силно свистене след 3500 оборота 1.9 JTD

    Не е от турбото чува се някаде под акумолатора мисля.Помощ !!!

  • #2
    е турбо пътища
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      е турбо пътища
      Днеска съм свалял цялата система нови скоби няма спукани маркучи всичко е ок други опции или сервиза ме зове ????

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Makarona Покажи съобщение
        Днеска съм свалял цялата система нови скоби няма спукани маркучи всичко е ок други опции или сервиза ме зове ????
        Провери ли интеркулера? Той си е част от системата.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от MitakaNeikov Покажи съобщение
          Провери ли интеркулера? Той си е част от системата.
          Да колега казах цялата система предния пост

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Makarona Покажи съобщение
            Да колега казах цялата система предния пост
            да не той да е пукнат някъде ...
            иначе то друго няма освен гарнитура на изпускателя да изпуска или на всмукателя... ама от разстояние трудно
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              да не той да е пукнат някъде ...
              иначе то друго няма освен гарнитура на изпускателя да изпуска или на всмукателя... ама от разстояние трудно
              Незнам колега утре ще си сменям накладки,полуоски и носачи и измежду другото ако има време ще ги разкача тези работи и ще напиша по-подробно що става на въпрос.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Makarona Покажи съобщение
                Незнам колега утре ще си сменям накладки,полуоски и носачи и измежду другото ако има време ще ги разкача тези работи и ще напиша по-подробно що става на въпрос.
                няма какво да разкачаш ще огледаш колектора дали издиша на запалена кола като се подава газ, или ако има очернено
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  няма какво да разкачаш ще огледаш колектора дали издиша на запалена кола като се подава газ, или ако има очернено
                  Няма май ще излезе кулера отам идва този звук.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Makarona Покажи съобщение
                    Няма май ще излезе кулера отам идва този звук.
                    еми свали и огледай добре къде е прясно омаслен т.е. от там ще изпуска
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      еми свали и огледай добре къде е прясно омаслен т.е. от там ще изпуска
                      Задължително колега благодаря за мненията от голяма полза ще ми са.

                      Comment


                      • #12
                        Какво стана колега, залепи ли кулера или проблема се оказа другаде?
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от MitakaNeikov Покажи съобщение
                          Какво стана колега, залепи ли кулера или проблема се оказа другаде?
                          Преди кулера маркуча се беше нацепил на доста места подмених го и всичко е прекрасно за сега.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Makarona Покажи съобщение
                            Преди кулера маркуча се беше нацепил на доста места подмених го и всичко е прекрасно за сега.
                            Супер, това да се чува.
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                            Comment

                            Working...
                            X